DOMOWE UGRUPOWANIE POSZUKIWACZY ARTEFAKTÓW na tropie !
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Hej,
Pytanie czy wszyscy zrobili już lvl up, czy ktoś potrzebuje jeszcze pomocy ?
Wiadomość dodana po 48 min 43 s:
Barbarzyńca
LVL 2 :
Dodatkowe HP = rzut kością 1d12 + bonus z kondycji albo 7 + bonus z kondycji
Umiejętności :
Wyczucie zagrożenia - zyskujesz zmysł pozwalający wyczuć gdy coś wookół Ciebie jest nie tak jak powinno, dający Ci przewagę w trakcie wykonywania uników. Zasady = masz ułatwienie do rzutów ochronnych na zręczność przeciwko efektom które jesteś w stanie zobaczyć takim jak pułapki czy czary. By z tego skorzystać nie możesz być oślepiony, ogłuszony ani obezwładniony.
Szaleńczy atak - barbarzyńca jest w stanie zapomnieć o konieczności obrony by wykonać dziki szaleńczy atak. Zasady - gdy wykonujesz swój pierwszy atak w danej turze, możesz zdecydować się wykonać szaleńczy atak. Dzięki któremu zyskujesz przewagę do ataków wręcz używających siły ale wszystkie ataki przeciwko Tobie do Twojej następnej tury również zyskują przewagę.
_________________________________________________________________________________________________
Łowca
LVL 2 :
Dodatkowe HP = rzut kością 1d10 + bonus z kondycji albo 6 + bonus z kondycji
Umiejętności :
Rzucanie Czarów - na drugim poziomie uczysz się czarować a Twoim modyfikatorem do tego jest Mądrość a
Rzucenie czaru = bonus z biegłości + bonus z mądrości
poziom trudności przeciwko obronie na te czary wynosi 8 + poziom biegłości + bonus z mądrości
Styl Walki : na drugim poziomie łowca adaptuje specyficzny styl walki, który się posługuje, do wyboru jest jeden :
- Łucznictwo - +2 do rzutów na atak przy użyciu broni dystansowej
- Obrona - Gdy nosisz zbroję dostajesz dodatkowy bonus do KP w wysokości +1
- Pojedynkowanie się - Jeśli używasz broni jednoręcznej a drugą rękę masz pustą, dostajesz bonus do rzutu na obrażenia tą bronią w wysokości +2
- Styl Walki dwoma brońmi - Gdy walczysz przy użyciu dwóch broni możesz dodać bonus z cechy (siła lub zręczność) do ataku drugą bronią
_________________________________________________________________________________________________
Wiadomość dodana po 1 h 01 min 41 s:
Mnich :
LVL 2 :
Dodatkowe HP = rzut kością 1d8 + bonus z kondycji albo 5 + bonus z kondycji
Umiejętności :
Moc KI - Od drugiego poziomu Twój trening pozwala Ci na wykorzystanie mistycznej energii KI. Rzut na obronę przeciwko mocom KI wynosi 8 + bonus z biegłości + bonus z mądrości. Na drugim poziomie masz dostępne 2 punkty KI oraz dostęp do trzech różnych mocy :
Furia Ciosów - Natychmiast po wykonaniu akcji ataku w swojej turze, możesz wydać 1 punkt KI by wykonać dwa ataki bez użycia broni jako akcji dodatkowej
Cierpliwa Obrona - Możesz wydać jeden punkt KI by w swojej turze wykonać Unik jako akcję dodatkową
Krok Wiatru - Możesz wydać 1 punkt KI by wykonać odejście lub ślizg jako akcję dodatkową w swojej turze, powiększając tym samym dystans skoku dwukrotnie.
Ruch bez zbroi - Od drugiego poziomu twoja szybkość zwiększa się o 10 stóp gdy nie nosisz zbroi ani tarczy. Ta umiejętność powiększa się w ramach poziomów zgodnie z tabelą mnicha. na 9 poziomie pozwala poruszać się po pionowych powierzchniach oraz przez ciecze bez obawy o przewrócenie się.
_________________________________________________________________________________________________
Offline
Proszę zaktualizować karty postaci na 3 lvl
Polecam używanie strony DnD Beyond
Offline
Strony: 1