D&D - D.U.P.A.

DOMOWE UGRUPOWANIE POSZUKIWACZY ARTEFAKTÓW na tropie !

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2019-10-17 09:25:07

Mr3300
Administrator
Dołączył: 2019-10-14
Liczba postów: 76
Windows 7Opera 63.0.3368.107

LVL 2

Hej,

Pytanie czy wszyscy zrobili już lvl up, czy ktoś potrzebuje jeszcze pomocy ?

Wiadomość dodana po 48 min 43 s:
Barbarzyńca
LVL 2 :
Dodatkowe HP = rzut kością 1d12 + bonus z kondycji albo 7 + bonus z kondycji

Umiejętności :

Wyczucie zagrożenia - zyskujesz zmysł pozwalający wyczuć gdy coś wookół Ciebie jest nie tak jak powinno, dający Ci przewagę w trakcie wykonywania uników. Zasady = masz ułatwienie do rzutów ochronnych  na zręczność przeciwko efektom które jesteś w stanie zobaczyć takim jak pułapki czy czary. By z tego skorzystać nie możesz być oślepiony, ogłuszony ani obezwładniony.

Szaleńczy atak - barbarzyńca jest w stanie zapomnieć o konieczności obrony by wykonać dziki szaleńczy atak. Zasady - gdy wykonujesz swój pierwszy atak w danej turze, możesz zdecydować się wykonać szaleńczy atak. Dzięki któremu zyskujesz przewagę do ataków wręcz używających siły ale wszystkie ataki przeciwko Tobie do Twojej następnej tury również zyskują przewagę.
_________________________________________________________________________________________________

Łowca
LVL 2 :
Dodatkowe HP = rzut kością 1d10 + bonus z kondycji albo 6 + bonus z kondycji

Umiejętności :
Rzucanie Czarów - na drugim poziomie uczysz się czarować a Twoim modyfikatorem do tego jest Mądrość a
Rzucenie czaru = bonus z biegłości + bonus z mądrości
poziom trudności przeciwko obronie na te czary wynosi 8 + poziom biegłości + bonus z mądrości

Styl Walki : na drugim poziomie łowca adaptuje specyficzny styl walki, który się posługuje, do wyboru jest jeden :
- Łucznictwo - +2 do rzutów na atak przy użyciu broni dystansowej
- Obrona - Gdy nosisz zbroję dostajesz dodatkowy bonus do KP w wysokości +1
- Pojedynkowanie się - Jeśli używasz broni jednoręcznej a drugą rękę masz pustą, dostajesz bonus do rzutu na obrażenia tą bronią w wysokości +2
- Styl Walki dwoma brońmi - Gdy walczysz przy użyciu dwóch broni możesz dodać bonus z cechy (siła lub zręczność) do ataku drugą bronią

_________________________________________________________________________________________________

Wiadomość dodana po 1 h 01 min 41 s:
Mnich :
LVL 2 :
Dodatkowe HP = rzut kością 1d8 + bonus z kondycji albo 5 + bonus z kondycji

Umiejętności :
Moc KI - Od drugiego poziomu Twój trening pozwala Ci na wykorzystanie mistycznej energii KI. Rzut na obronę przeciwko mocom KI wynosi 8 + bonus z biegłości + bonus z mądrości. Na drugim poziomie masz dostępne 2 punkty KI oraz dostęp do trzech różnych mocy :
Furia Ciosów - Natychmiast po wykonaniu akcji ataku w swojej turze, możesz wydać  1 punkt KI by wykonać dwa ataki bez użycia broni jako akcji dodatkowej
Cierpliwa Obrona - Możesz wydać jeden punkt KI by w swojej turze wykonać Unik jako akcję dodatkową
Krok Wiatru - Możesz wydać 1 punkt KI by wykonać odejście lub ślizg jako akcję dodatkową w swojej turze, powiększając tym samym dystans skoku dwukrotnie.

Ruch bez zbroi - Od drugiego poziomu twoja szybkość zwiększa się o 10 stóp gdy nie nosisz zbroi ani tarczy. Ta umiejętność powiększa się w ramach poziomów zgodnie z tabelą mnicha. na 9 poziomie pozwala poruszać się po pionowych powierzchniach oraz przez ciecze bez obawy o przewrócenie się.
_________________________________________________________________________________________________

Offline

#2 2019-11-24 18:56:20

Mr3300
Administrator
Dołączył: 2019-10-14
Liczba postów: 76
AndroidChrome 78.0.3904.108

Odp: LVL 2

Proszę zaktualizować karty postaci na 3 lvl [dblpt])

Polecam używanie strony DnD Beyond [dblpt])

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
pranie firan i zasłon warszawa - nawadnianie ogrodów warszawa
- xskygroverpgincelspolska